Chilliburner
 
  • Exercițiile fizice și curele de slăbire
    Exercițiile fizice și curele de slăbire

Cum poti sa slabesti cu sport si ardei iute

Efectul benefic al sportului pentru slabit este arhicunoscut. Nu la fel de cunoscuta este eficienta extraordinara pe care ardeiul iute o are pentru slabire.

Cele mai importante efecte ale capsaicinei continute in ardeiul iute asupra slabitului sunt:

 

  • declansarea unor fenomene fiziologice ce ajuta la arderea grasimilor (lipoliza)
  • reglarea poftei de mancare
  • accelerarea metabolismului

 

Chilliburner a concentrat puterile extraordinare ale ardeiului iute in capsule de slabit 100 % naturale. Acestea contin un extract natural de ardei iute, prelucrat pe baza unei tehnologii patentate care impiedica aparitia reactiilor iritative.

Putem folosi puterea combinata a sportului si a ardeiului iute pentru a slabi eficient ? Raspunsul este afirmativ. 1 capsula de slabit cu ardei iute luata inainte de o sesiune de sport accelereaza consumul de calorii si reduce pofta de mancare resimtita in mod obisnuit dupa.

Practic, luand capsule de slabit Chilliburner, puteti sa ardeti 1000 calorii in plus, adica numarul de calorii pe care le-ati arde dupa o plimbare de o ora și jumatate sau dupa o cursa de jogging de o ora.

Poti sa slabesti doar cu capsule cu ardei iute ?

Extractul concentrat de ardei iute accelereaza arderea caloriilor, deci are un efect similar cu al sportului. Cercetarile stiintifice si marturiile clientilor nostri atesta faptul ca poti slabi 2 - 4 kilograme pe luna doar luand capsule de slabit cu capsaicina.

Daca doriti sa faceti sport pentru un tonus mai bun, nu este nicio problema. Capsulele de slabit cu capsaicina nu sunt contraindicate nici in acest caz, atata timp cat respectati doza recomandata.

Cum sa faci sport ca sa slabesti eficient

Daca va hotarati sa faceti sport, va recomandam sa adaugati in programul Dvs. exercitii fizice usoare, in care frecventa cardiaca sa nu depaseasca 130 batai/minut. La acest nivel atingem un nivel optim de ardere a grasimilor.

Daca efectuati exercitii care duc la o crestere mai mare a frecventei cardiace, nu mai ardeti grasimi, ci doar zaharuri. Dupa terminarea exercitiului fizic, senzatia de foame va creste si veti consuma foarte probabil mai multe calorii decat cele consumate in timpul exercitiului fizic.